Ažuriranje i održavanje web sajta

Posećenost sajta u velikoj meri zavisi od njegove ažurnosti. Novi članci vraćaće vaše posetioce na sajt. Oni će dolaziti po nove kvalitetne informacije.

Posetioci sajtova ne obraćaju pažnju na to ko je pisao tekst, bitan im je samo kvalitet članka i informacije koju nosi.

azuriranje-odrzavanje-web-sajta

Ažuriranje igra veoma bitnu ulogu u održavanju posećenosti sajta. To je po mnogim stručnjacima uslov za opstanak ozbiljnijeg sajta bilo koje tematike.

Pomenuto je i logično, jer pretpostavlja se da korisnik dolazi na sajt da bi dobio neku novu informaciju ili podatak, tako da statični sajtovi propadaju u ovom slučaju.

Izuzetak mogu biti sajtovi koji su prvenstveno kreirani radi prikupljanja mišljenja korisnika, npr. chat ili diskusije. U ovom slučaju nije neophodna sveža informacija ili podatak. Isti je slučaj i sa pretraživačima (Google). Međutim, da bi posećenost pomenutih sajtova bila velika, timovi istih, gotovo uvek uvode i sveže vesti, razne informacije koje se ažuriraju dnevno, i sl. Na taj način, ne samo što se dobija veći broj rotacija banera, već se i krug korisnika širi. Za ovakve tipove sajtova karakteristične su npr. vesti (za pretraživače), horoskop ili zanimljivosti (za sve tipove).

Poseban značaj ažurnost ima kod sajtova koji nemaju veliku interakciju korisnika. Reč je o sajtovima koji isključivo daju informacije i podatke (sa zahtevom korisnika ili bez njega). U ovim slučajevima korisnici se neće vraćati na sajt koji nema novih informacija i podataka, sem ako neku od informacija koju su prethodno pokupili ne zaborave. Dakle, jednom će ceo sajt biti pogledan, i teško da će se korisnik vratiti na istu sadržinu opet. Ovaj problem se rešava redovnim ažuriranjem.

azuriranje-odrzavanje-web-sajta-seo

Vreme ažuriranja može biti različito, zavisno od tematike, ali zlatno pravilo je: Što češće, to bolje. Takođe, preporučljivo je sajt ažurirati u jednakim vremenskim intervalima, s tim da se bitne vesti mogu u svakom trenutku u što svežijem izdanju izbacivati na sajt.

Generalno gledano, ažuriranje sajta nikako ne može oboriti posećenost (to mogu uraditi samo drugi faktori), tako da je preporučljivo svakom sajtu, bar u određenoj i mogućoj meri.

Ukoliko nemate vremena prepustite IT Marketing timu da ažurira i održava vaš web sajt. Kontaktirajte nas i izaberite jedan od ponuđenih modela ažuriranja.

IT Marketing vam nudi sledeće modele ažuriranja:

- ažuriranje web sajta jednom mesećno

- ažuriranje web sajta jednom nedeljno

- ažuriranje web sajta svakodnevno

Ukoliko se Vaše želje ne poklapaju sa našim ponuđenim modelima kontaktirajte nas radi detaljnijeg dogovora.

Možete nam poslati i zahtev za ponudu i saznati koliko bi Vas koštale naše usluge.

Дизайн :